Radeon Sapphire 9100 i silne zakłócenia na wyjściu TV.

Autor: Mateusz (ave7_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 18:23:41 MET

 Podłączyłem wyjście TV Radeona 9100 (przejściówka S-VHS-->Cinch plus
 przewód Cinch-->Euro) do telewizora i spotkała mnie
 przykra niespodzianka. Obraz jest kolorowy (wiem, że czasem bywały z tym
 w Radeonach problemy), ale niestety jest silnie zakłócony, przy czym
 zakłócenia w postaci ruchomych ukośnych prążków koncentrują się w dwóch
 dziesięciocentymetrowych poziomych pasach
 ulokowanych u góry i tuż poniżej środka ekranu. Komputer jest podłączony
 do gniazda z uziemieniem. Nic nie dało użycie listwy z filtrem
 przeciwzakłóceniowym, odłączenie anteny TV oraz zamiana przewodu
sygnałowego
 z własnoręcznie wykonanego o dł. 5 m, na fabryczny 1,5 m.
 Ciekawym jest, że zakłócenia pojawiają się już w momencie włożenia wtyczki
 do gniazda zasilania, mimo, że sam komputer jest jeszcze wyłączony.
Sprawdziłem
 zasilacz, ale po przełożeniu karty do drugiego komputera okazało się, że
 zakłócenia jak były tak są. Podejrzewam, że źródło zakłóceń leży bądź w
 sieci energetycznej, bądź w samej karcie graficznej. Czy ktoś z Was zetknął
 się z taką sytuacją i potrafi powiedzieć jak pozbyć się tego problemu ?

  Z pozdrowieniami.

  Mateusz.