TNT2 VANTA /M64 32MB jakie detonatory

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 18:25:31 MET

Przeszukalam Google driverów do Nvidii jest mnóstwo,
głównie do nowych wersji geforce.
Znalazłam stronę http://www.winxp.com.pl i tam cały przegląd
od najnowszych NVidia Detonators 43.03 Beta W2K/XP
do prawie najstarszych nVidia Detonator 14.40 Drivers
Jak sie w tym połapać. Czy datonatory sa compatibilne w dół.

A ja mam TNT2 VANTA /M64 32MB i nie wiem,
czy wybierac jakieć z najnowszych,
czy z okresu kiedy ta karta wchodziła.

Kto ma tę katrę i używa, z jaką wersją chodzić będzie najlepiej?
Chetnie z link.
Zalezy mi na stabilności, mozliwości ustawienia sensownego odświeżania.
mam systemy Win98SE i WINXP

Pozdrawiam Anka

--
poprawny adres                                stona-małpa-fuw.edu.pl