skladak na prezent

Autor: Marcin Cichy (marcinmichalcichy_at_USUNTO.poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 20:36:28 MET

Witam,
Skladam komputer na Gwiazdke dla ubogiej wielodzietnej rodziny z okolic
Włocławka (której pomagam na ile potrafię). Jest tam 7-mioro dzieci, którym
umiejętność pracy na komputerze na pewno przyda się w przyszłości, a
rodziców nie stać na zakup komputera - ledwo wiążą koniec z końcem.
A więc - mam płytę główną, procesor (AMD K6-2 300 MHz), oddam im z mojego
PC-ta kość pamięci 64 MB, mam monitor, dysk twardy, klawiaturę, mysz.
Brakuje mi karty graficznej (może być jakaś stara na AGPx1), CD-ROMu i
obudowy ATX.
Jeśli ktoś z czytelników ma takie zbędne sprzęty w Warszawie i chciałby
zaopatrzyć mnie na poczet złożenia tego PC-ta -proszę o odzew na listę lub
maila.
Jeśli uda mi się złożyć tego PC-ta - wiozę go do Włocławka 24 grudnia, a na
dowód, że zawiozłem tej rodzinie mogę zrobić zdjęcia i przesłać mailem oraz
dać ich adres.
Pozdrawiam
Marcin Cichy