glosniki 2.1

Autor: -=Robin=- (md82USUN_TO_at_gazeta.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 15:32:06 MET

witam,
zdaję sobie sprawę, że pewnie takie pytania przewijają się od czasu do
czasu na grupie, ale proszę o pomoc w wyborze odpowiednich głośników.
wiem, że komputerowe głośniki to raczej byle co, no ale nie mam zbyt dużo
gotówki, a moje stare trzeba wymienić :)
mam następujących kandydatów:
creative inspire p380
logitech s3-30
samsung 5100
tracer orchestra trg-2s
tracer chorus trg-2s-8

z góry dziękuję za pomoc w podjęciu decyzji :) (a może jednak zrezygnować z
subwoofera? sam nie wiem). jeśli to ważne to kartą muzyczną będzie hercules
fortissimo III (ewentualnie Gainward Hollywood_at_Home 7.1 <--właśnie, co
myślicie o tej karcie?)

--
pozdrawiam
-=Robin=-