Re: Tuner TV WINFAST 2000XP EXPERT A2/NICAM

Autor: Michal Z. (mziemba_at_soft-m.com.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 13:10:21 MET

Użytkownik "maciek/P" <PrucnalM_at_marketing-house.pl> napisał w wiadomości
> Powinno byc tak:
> audioOut z tunera -to ktoro jes bezposrednio na plytce (prostokatna
kostka),
> nie z tylu na sledziu, podlaczasz do audioIn na karcie dzwiekowej lub na
> plycie
> jezeli masz dzwiek na plycie. jezeli twoja plyta nie ma dodatkowego
audioIn,
> musisz przerobic kabelek i podlaczyc do audioIn na sledziu.
> a do wzmacniacza podlaczasz sygnal z audioOut z karty dzwiekowej.
> i wszystko powinno dzialac jak w szwajcarskim zegarku :-)

Tak mam podlaczone, ale niestety w glosnikach, oprocz dzwieku z TV/FM
slychac jeszcze przydwieki z komputera (duzy poziom szumow). Karta
dzwiekowa jest na plycie Intel D865PERL, ale widac, nie jest najlepszej
jakosci.
Chcialem wiec podlaczyc wzmacniacz do wyjsc audio z tylu karty (na sledziu),
ale nie ma dzwieku.
Moze zastosowac jakas lepsza karte dzwiekowa, ktora nie mialaby zadnych
przydzwiekow z komputera - co polecacie?

Michal Z.