Re: Tuner TV WINFAST 2000XP EXPERT A2/NICAM

Autor: maciek/P (PrucnalM_at_marketing-house.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 14:34:44 MET

Użytkownik "Michal Z." <mziemba_at_soft-m.com.pl> napisał w wiadomości
> Sorki za NTG, ale moze ktos z Was uzywa i wie...
>
> Jak podlaczam lewy i prawy kanał do wyjścia tej karty (Tuner TV WINFAST
> 2000XP EXPERT), to nie mam zadnego glosu na wzmacniaczu. Wiecie moze co
moze
> byc tego przyczyna?

Nie bardzo kumam co do czego podlaczasz. Powinno byc tak:
audioOut z tunera -to ktoro jes bezposrednio na plytce (prostokatna kostka),
 nie z tylu na sledziu, podlaczasz do audioIn na karcie dzwiekowej lub na
plycie
jezeli masz dzwiek na plycie. jezeli twoja plyta nie ma dodatkowego audioIn,
musisz przerobic kabelek i podlaczyc do audioIn na sledziu.
a do wzmacniacza podlaczasz sygnal z audioOut z karty dzwiekowej.
i wszystko powinno dzialac jak w szwajcarskim zegarku :-)

maciek