Co wy na to ?

Autor: toudee1_at_op.pl
Data: Wed 17 Dec 2003 - 09:33:41 MET

Mam taki kłopot.
W trakcie pracy - gry, odtwarzanie MP3 komp zawiesza się pomaga tylko twardy
reset. W 2d wszystko jest w porządku.
Komp na tym samym programie (np. Max Payne 2) potrafi zawiesic się po 15
minutach lub po 2,5 godziny. Ostatnio przy odtwarzaniu MP3 zawias po ok. 10
minutach.
Wyczyniam już z nim nieziemskie kombinacje - dodatkowy wentylator do karty
graficznej, trzy wentyle w obudowie z osobnym zasilaniem, radiatory na
pamięciach (wystąpiła wersja z przegrzewaniem - temp. na procku max 45 C na
karcie graf 68 C bez obciążenia 66 C). Wciaz to samo.

Wstępna diagnoza jaką otrzymałem od tzw. fachowców to walnięcie pamięci (jedna
z kości pracujących w dualu). Robiłem już roszafdy z pamięciami ale nadal nie
mam pewności czy to jest to.
Może ktos miał już podobny problem, jaki byłby objaw uszkodzenia pamięci,
wydaje mi się, że jeśli kość byłaby uszkodzona problem powinien wystapic już na
starcie.

Co na ten temat sądzicie.

Darek

Konfiguracja Abit IC7, PIV 2,4HT, 1GB DDR 400 (2x512) OEM, Chiftec 420, Winfast
FX 5600 256MB, CDRW i DVD LG, Caviar 120 8MB, IBM 30 GB, SB Live