Re: zamiana ntfs na 32

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 09:15:44 MET

Użytkownik "Sebek" <ketnip_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "exbros" <exbros_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> dzięki za odpowiedź tyle że ja to wszystko wiem kiedyś nie raz to już
> robiłem tylko że mam teraz nowy dysk i się nie da
> tego zrobić - pod dosem nie usune ntfsa tak jak już mówiłem wcześniej
> na starym seagetcie formatowałem pod xp w jedną i drugą stronę a
> teraz nie mogę tego zrobić

W zasadzie nie powinno być najmniejszych przeszkód, żeby usunąć partycje
spod DOS-a - czy one są FAT32, czy NTFS, bez różnicy. Ja preferuję do
takiej zabawy wspomnianego wcześniej Ranish Partition Managera, który
jednocześnie zastępuje format.com i nie ma ograniczeń prościutkiego
fdisk.exe, albo dość wygodny program BootIt
http://www.terabyteunlimited.com, uruchamiany z własnej dyskietki
startowej. Zastanawiam się jeszcze tylko (nie sprawdzałem tego
osobiście), czy przeszkodą nie byłaby konwersja dysku do dysku
dynamicznego. Sprawdź spod systemu, czy ten dysk nie jest czasem
oznaczony jako dynamiczny....

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/