Re: ASROCK K7S8X - kupic czy nie?

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 09:11:29 MET

Dnia 2003-12-17 00:44, Użytkownik pe3no_at_DELETE.o2.pl napisał:

> ASROCK K7S8X - kupic czy nie?
>
> Witam, mam zamiar kupić płytę główną i nie chcę dużo wydać, więc korci mnie
> taka płytka

jak nie chcesz wydac duzo pieniedzy to tak.. teraz jakies 155 zloty

> Czy ktoś z Was ma/miał może ten konkretny model

uzywam tego modelu od kilku miesiecy... wersja 1.0 z najnowszym biosem.

> jeżeli macie/mieliście i
> jesteście zadowoleni/niezadowoleni (na przykład mieliście problemy - jakie?)

z plyta nie mialem nigdy problemow, nie wiem jaka jakosc dzwiekowki...
uzywam zewnetrznej karty, sieciowka dziala bez problemow, podpinanych
mialem kilka roznych modeli HD (maxtor, caviar, seagate), z ktorymi tez
nie mialem problemow. z innym sprzetem tez brak konfliktow.

> Miałem zamiar kupić markową płytę, żeby nie mieć
> problemów, ale byłbym skłonny kupić tego Asrocka, bo dowiedziałem się, że to
> płyty produkowane przez Asusa i nabrałem trochę zaufania.

czy asus czy nie asus nie mam pojecia... plyta jest stabilna i wydajna.
ale moze warto kupic nowszy model k7s8xe+ na SiS748 i z dodatkowym
kontrolerem SerialATA... no ale to juz 100 zika wiecej.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |