Re: Rekwirowanie kompow

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 12:32:44 MET

> Ostatnio gadalem z kolega, co jest informatykiem w Policji i pytalem o ta
> lapanke za piractwo, to nic nie powiedzial bo niewiele wiedzial, w Wawce
> pracuje, ale powiedzial co oni sami robia, dzien wczesniej pol dnia
> drukowali okladki na plyty :P

ja słyszałem że po łapance na stadionie cześć rozprowadzają miedzy soba a
reszte tm niszczą czy zabezpieczają
a 2 historyjka podobno prawdziwa kolegi znajomy pracowal w policji i w
mundurze wybrał się na stadion podszedł do jednego stoiska z płytami
sprzedawca się niezorientował i w przerazeniu czekał na dalsze wydarzenia a
policjant pooglądał sobie wybrał sobie 1 i powiedział tą sobie wezme naco
sprzedawca przystał z radoscią
ta cjistorie słyszałem już dość dawno temu gdy nna stadionie było mniej
łapanek a teraz podobno tam ciężko cokolwiek kupić