Re: Rekwirowanie kompow

Autor: Dj Gippo (djgippo_at_USUNTO.satfilm.net.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 17:36:18 MET

W poprzednim odcinku telenoweli "Santa Barabara" tytuz powiedział:

> Ale czy to prawda ze policja w Jeleniej czy tam w Zielonej Gorze chodzi
> i rekwiruje prywatne kompy za nielegalne oprogramowanie i mp3?

ja tam nie kopiuje zadnego softu nielegalnego... - kazdy moze sam z kazy
sciagnac... wiec juz 1 paragraf leci - a za wlasny uzytek gdzies
czytalem ze nie moga nic zrobic.. pozatym w sweita i tak sciagam z netu
3 cd fedory :D
pzdr

--
Dj Gippo