Co Wy na to?

Autor: sir Szewc (rockoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 15:22:52 MET

Witam.

Ponieważ kilka komponentów z konfiguracji jaką sobie jakiś czas temu
wybrałem okazało się być już nieprodukowanych (między innymi Radeon 9700),
proszę o ocenę tego co poniżej + ocenę ekonomiczności, czy za tę sumę mogę
dostać coś więcej?

Athlon 2500XP Barton
mobo Abit NF7S
2 X 256 MB Kingston (dual channel)
HDD 80 GB Barracuda 8MB cache 7200 SATA
Grafika RADEON 9600PRO lub 9800SE Sapphire
DVD x 16 Toshiba
CDRW Liteon 52/32/52
Muzyka on board
obudowa Mocedom Fine I
+ gadgety

3260 PLN

Która z kart graficznych jest bardziej warta polecenia? (Czy Sapphire to
dobry producent Radków?) Czy może lepiej byłoby wstawić tam jakiegoś
Geforca? (to chyba święta wojna Radek vs. Geforce ;) )
Czy do słuchania muzyki przez kompa lepiej wziąć jakaś nawet niedrogą kartę
muzyczną?
Komputer ma być jako maszyna do pisania, statystyki, obróbki fotografii (ale
niezbyt zaawansowanej) i oczywiście do gier. Interesują mnie wszystkie
tytuły związane z II wojną światową. Może oprócz Wolfa bo z potworami nie
mam ochoty się naparzać :)

pozdr.
sir Szewc