Re: Dual 128+128 ?

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 12:51:54 MET

> Witam, czy jeśli do płytki z obsługą dual ddr na nforce
> wsadzę 2x128 mb pamięci (obecnie mam 128 i to ciut mało)
> i uda się to odpalić w trybieDUAL , to czy w sumie będzie to działać tak
> jak 128 mb tylko że szybciej, czy też będzie to jednak całe 256 mb ?

To będzie 256 Mb, tyle, że będą pracowały w dualu. Mówi się :), że obie
kości powinny być "jak najbardziej" takie same.

> Czy może lepiej pozbyć się tej kości i kupić jedną 256 mb kostkę ?

W przypadku Athlona właściwie nia ma różnicy - dual jest w tym wypadku mocno
przereklamowany. Podobno w Pentiumie dual daje dużo więcej.

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424