Re: memtest-86 v3.0

Autor: molsar (xzxzx_at_asasa.com)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 12:29:14 MET

Użytkownik "molsar" <xzxzx_at_asasa.com> napisał w wiadomości
> Hi.
> Testuje pamieci progamikiem jak w temacie...ale to juz trwa 17 godzin !!
> Pierwszy raz zdecydowalem sie na ten soft, i nie wiem, czy on tak w
> nieskonczonosc??
> Sprzet to P4 1,7 256 DDR/266, MB-i845 ...
> P.S
> A wogole to dlateg osprawdzam, ze jak zwykle sa bledy podczas instalki XP
> stopy z zakresu nieprawidlowego sprzetu 0xA0 itd.
> W serwisie podobno stwierdzili padline w postaci k. muz. tya...tylko ze
jezd
> [...]

Co jest ciekawe hehe to, ze wymienilem karte AGP, PCI z zamiana portow,
update BIOS i bylo to samo-czyli w warstwie hardware...ale hehe fdiskiem
zmazalem mu patrycje i przestawilem sprzety na tak jak bylo jak trupa
dostalem i zaposcilem instalke XP- I POSZEDL...poprostu wymiekam :/ ju
zaj...ba dostaje hehe RAZ TAK RAZ SIAK.
To co bym o tym powiedzial wlascicielowi plyty (oczywiscie censored ver. :P)
- Idz do sklepu i qp sobie nowa plyte główna.