Re: memtest-86 v3.0

Autor: marcuss (marcuss_at_buty.stolarza)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 12:21:40 MET

Sniper wrote:

> Twardziel jesteś! Zwykle wystarczy jeden pełny przebieg, który trwa
> kilkanaście minut (w zależności od ilości i szybkości pamięci).
> Jeżeli podczas tego przebiegu nie wyskoczą błędy, to można założyć,
> że pamięci są sprawne. Ja robię to 3 razy, by mieć absolutną
> pewność. Ty zrobiłeś to 176 razy :) Pamięci masz sprawne.

Warto zrobić dłuższy test niż trzy przebiegi. Miałem problem ze sprzętem,
raz na ok. 1 tydzień się wywalał niezależnie od OS. Memtest wykrył błąd
dopiero przy ok. 40-tym przebiegu.
Na ok. 130 przebiegów - trzy błędy - wymiana pamięci.
Na wymienionej pamięci test 24h zero błędów i zero problemów ze sprzętem.
Pozdrawiam

--
marcuss
mailto:unisco_won.spam__at_poczta.onet.pl