Re: memtest-86 v3.0

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 12:05:58 MET

Użytkownik "molsar" napisał:

> Testuje pamieci progamikiem jak w temacie...ale to juz trwa
> 17 godzin !! [...] w sekcji error jezd "0" a pass "176" wiec
> mam to przerwac, czy jak?

Twardziel jesteś! Zwykle wystarczy jeden pełny przebieg, który trwa
kilkanaście minut (w zależności od ilości i szybkości pamięci).
Jeżeli podczas tego przebiegu nie wyskoczą błędy, to można założyć,
że pamięci są sprawne. Ja robię to 3 razy, by mieć absolutną
pewność. Ty zrobiłeś to 176 razy :) Pamięci masz sprawne.

--
                        Pozdrawiam, Sniper