Re: abit i kondensatory

Autor: KrzychK2 (krzysztof.kardas_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 11:16:06 MET

On Tue, 16 Dec 2003 00:57:57 +0100, "Marek Jaroszewicz"
<syscorp_at_poczta.onet.pl> wrote:

>bios jest nowy prosto ze stronki....
>zauważyłem przy układzie wibond w83977ef-aw są dwa piny odpowiedzialne za
>odczyt guzika (power on) oraz za utrzymanie nskiego stanu dla zasilacza aby
>był włączony.
>kostka ta chyba nie reaguje, moze cala plyta poszla z dymem przy zepsutych
>kondensatorkach?...
>
>Użytkownik "Greg" <xgrzes_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>

>może jakieś inne podpowiedzi? gwiazdka się zbliża, dobrze by było przywrócić
>stary złom do życia ;)
>thx.

Koledze chodzilo o przestawienie zworki na plycie w tryb resetu biosu.
Pozatym warto sprawdzic czy procesor przezyl taki experyment z
wylanymi kondensatorami. Dalej warto zadac pytanie czy elektrolity
wylaly tak same z siebie (uszkodzenie mechaniczne, watpliwej jakisci)
czy plyta pracowala i nagle cos walnelo, blysnelo, zasmierdzialo. Bo
jezeli kondziory przebily to mogly przebic na krotka chwile do zwarcia
a wtedy......

--
Pozdro
KrzychK2