Re: K7s5a i Duron 1600

Autor: Harry (harry_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 03:13:27 MET

Użytkownik ..:::Plombos:::.. napisał:

> Ja mam plyte ver1, choc nie dalbym za to glowy uciac (ale w sandrze
> pokazuje ver1 i mala naklejeczka nad ostanim PCI to 1).

Ja o wersji mojej płyty dowiedziałem się z okładki instrukcji (na samym
końcu) ;-), na samej płycie nie ma takowej informacji.

> mialem chyba w miare aktualny a moj thorton 2000+ byl wykrywany jako
> Duron. po wgraniu cheepobiosa Bios widzi juz Athlona :-))

Też mam takiego biosa, liczę na niego.

> W momencie gdy pisano instrukcje nie snilo im sie o Applebread'ach
> :-))), wiec na to nie patrz

Tak, tylko czemu nikt nie postarał się o ŻADNĄ informację na ten temat
na stronach www.escusa.com a zwłaszcza www.ecs.com.tw ?

> Nie wyciagalbym z tego zadnych daleko idacych wnioskow, natomiast mogles
> sie przekonac ze polowa sprzedawcow to ignoranci i laicy :-)) (bez
> urazy)
> Sam przekonalem sie jak chcialem kupic copper shimy :-)))))

To fakt ;-)

Dzisiaj się przekonam, jak działa k7s5a (dam znać) z duronem 1400.

Jednak taki zdecydowanie wybrałem,a nie 1600 czy 1800, ponieważ
przeczytałem, że po przetaktowaniu do 2100MHz jest szybszy od
przetaktowanego D1600!, a w niektórych testach jest porównywalny z
XP2000+ (przy różnicy ponad 100zł), o ile wierzyć Chipowi...
źródło: http://www.chip.pl/arts/kth/kth_75057.html

Jeżeli ni pójdzie procesor z k7s5a, to kupuję: Asrocka k7s8x (175zł)

Wszelkie komentarze na temat tej płyty mile widziane :-)

Pozdrawiam