Re: K7s5a i Duron 1600

Autor: ..:::Plombos:::.. (cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 00:20:46 MET

Tajemniczy szpieg *Harry* spod adresu: <harry_at_interia.pl> w
wiadomosci news:briuco$gca$1_at_korweta.task.gda.pl
donosi:

> Witam
>
> Czy powyższa konfiguracja będzie działać poprawnie?
> Minimalnie szybszy od D1600 jest XP2000+, ale nie chcę dopłacać 100zł.
> Mam płytę v3 oraz najnowszy bios.
Ja mam plyte ver1, choc nie dalbym za to glowy uciac (ale w sandrze
pokazuje ver1 i mala naklejeczka nad ostanim PCI to 1). Mimo to BIOS
mialem chyba w miare aktualny a moj thorton 2000+ byl wykrywany jako
Duron. po wgraniu cheepobiosa Bios widzi juz Athlona :-))

> W instrukcji do płyty jest napisane, że działa z duronami do 1,3 GHz,
W momencie gdy pisano instrukcje nie snilo im sie o Applebread'ach
:-))), wiec na to nie patrz

> Pytałem się dwóch osób, które sprzedają durony 1800.
> Jedna powiedziała, że D1800 pójdzie na mojej płycie, druga - że nie,
> nawet 1600 nie będzie działać...

Nie wyciagalbym z tego zadnych daleko idacych wnioskow, natomiast mogles
sie przekonac ze polowa sprzedawcow to ignoranci i laicy :-)) (bez
urazy)
Sam przekonalem sie jak chcialem kupic copper shimy :-)))))

--
 *Plombos*