Re: [dlugawe] pomozcie w wyborze zestawu

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 23:36:45 MET

In news:20031215211634.86E9.LAZZER_at_NIE-SPAMUJ.megapolis.pl,
S3F <lazzer_at_NIE-SPAMUJ.megapolis.pl> typed:

> MEGA prosba o pomoc w wyborze zetawu. Zdecydowalem sie na bartona
> 2500, ze wzgledu na jego mozliwosci o/c ale co do reszty caly czas mam
> watpliwosci.

Otak.... pod tym wzgledem 2500 jest udane. Sam ma go na FSB200 Vcore 1.65
(nie wiem czy potrzebnie) i szczeze mówiac nawet jeszcze nie sprawdzalem ile
wiecej pójdzie (i tak nie wiem co zrobic z ta moca, wiec po c mi wiecej :)))

> - Abit NF7-SL v2.0

    Do tej pory uzywalem Abitów i praktycznie zawsze bylem zadowolony.
Jednak tego modelu nie znam osobiscie wiec pozostawiam innym jej ocene.

> - Asus A7N8X Deluxe
    Mecze ja juz dluzszy czas, ostatnio takze z bartkien 2500, i jak na
razie ani razu nie widzialem zwieszki. Chcialbym aby mury byly tak stabilne
jak ta plytka :D Jedyne czego na niej brakuje do pelni szczescia to
dodatkowego kontrolera ATA RAID. Zaleta moze byc takze brak wiatraczka na
chipsecie

> twardziel,
> jeden z trzech ponizej:
> Maxtor DiamondMax +9 6Y0120MO SATA
> WD Caviar SE WD1200JD SATA
> Seagate Barracuda ST3120026AS SATA

    Nie wiem, ale dysk SATA jako systemowy do IMHO nie najlepszy pomysl.
Osobiscie wybralbym jakis szybki dysk ATA na systemowy i ewentualnie SATA na
dane. Przyznam jednak iz moje obawy wynikaja z braku wiekszej stycznosci z
takimi dyskami SATA, oraz tym, ze jak by nie bylo nadal jest to dosc nowy
standard, i nie wiem czy nie bedzie pózniej z takimi dyskami problemów przy
ewentualnej potrzebie ratowania systemu itp. Dosc niemilo wspominam
doswiadczenia z BP6 i jego zintegrowanym kontrolerem HPT366...

> pamiec CL2,5 PC3200,
> Twinmos
> Geil
> pamiec bedzie pracowac w dualu, jeszcze nie wiem czy 2x 256 czy 512

    Jak cie stac, to od razu bierz 2x512. Pózniej musialbys wymieniac od
razu obie kosci, albo rezygnowac na jakis czas z Duala.

--
#   Krzysztof Szatanik      dbl001_at_o2.pl        GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@200Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #