Re: Częste resetowanie sie komputera

Autor: Zygusik (zygusikWYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 23:34:20 MET

> Witam mam problem jak w temacie.
> Z około 1h dziala sobie winxp pro i sie nagle restartuje po tem sie odpala i
> odrazu po pojawieniu sie pulpitu sie restartuje, po tem jest juz stabilniej
> bo okolo 30 minut podziala i tak poźniej dziala coraz krocej.

Witam.Mialem kiedys podobny problem ze swoim komputerem.Długo nie moglem dojsc
co było powodem czestego resetowania sie kompa.Przyczyna byla bardzo
prosta.Byly luzne przewody aluminiowe w gniazdku sieciowym w scianie.Po mocnym
dokreceniu wszystko do tej pory jest OK.
Pozdrawiam.Zygusik

   GG:5024219
Tlen:zymga_at_tlen.pl