Re: Czy warto dopłacać...? (ram)

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 14:10:11 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek nocą, dzieciol napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Co tu kretynskiego?

Jest jedno. Twoje spojrzenie na markowość układów. Jak dla mnie to
jeden wielki ROTFL/LOL lub jakiś inny turlaniec.

> Czipy pamieci jako takie najczesciej produkowane sa jako noname a
> "firmy" montuja je na plytkach i daja swoja nazwe. Zmontowane
> zestawy kwalifikowane sa do odpowiednich grup. I wszystko co moze
> dalej sie dziac to pamec dziala lub nie dziala. A to juz nie zalezy
> od 'name' czy 'noname'. Ale cisnienie twojej psychiki mowi co
> innego. No to sobie plac za 'name'. Rozumiem, ze 'name' to "life
> time" gwarancja. No name tez, bo gwarantuje najczesciej sprzedawca.

Wyobraź sobie że istnieje jeszcze coś takiego jak referencje
producentów płyt głównych. Jeżeli kupujesz coś na pałę to czasami
robisz z siebie pałę!! Czasami warto odwiedzić witrynę producenta i
sprawdzić jaki RAM jest referencyjny do danego typu płyty, jaki działa
a jaki nie. Widziałeś może w takich zestawieniach pamięci 'noname'? Ja
jakoś nie miałem przyjemności. No chyba, że dzieciol production lub
innej firmy 'krzak'. Jak wyżej za całokształt 'noname'/'brand' ode
mnie jeden wielki ROTFL.

ps Spiryt przemycany z Rosji też pewnie ci dobrze smakuje? A Thompson
i Thompsonic to dwie takie same firmy z czego ta druga to jedynie
wystawia na swoje produkty krótszą gwarancję.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --