Re: Czy warto dopłacać...? (ram)

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 13:57:59 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek nocą, Alti napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> W poscie jest mowa o producentach podzespolow a nie o skladaczach
> komputerow.

Tu nie ma się czym tłumaczyć o czym był post. Zawsze będzie tak, iż
jeżeli ktoś(firma) inwestuje w rozwój badania nad produkowanym
sprzętem lub badania nad rozwijaniem danej linii produkcyjnej czy
chociażby wprowadzaniem innowacyjności to nazywa się zazwyczaj Sony a
nie Sonix, Panasonic a nie Panascanic. Tak jest, że jak ktoś świadczy
porządnie swoje usługi lub produkuje coś co jest dużo lepsze (np pod
względem jakości wykonania, działania, stabilności, bezpieczeństwa
itd) to jego produkty są droższe.

> A podzespoly to mam tylko markowe (chodzi glownie o ram,
> zasilacz i grafike bo reszte to produkuja lepsze badz gorsze firmy
> ale nie ma producentowi noname)

W składaniu kompów nie chodzi o markowość tylko zazwyczaj o fundusze.
Kto ma ubogie ten zazwyczaj szuka nie dobrego komutera tylko
szybkiego. I tu się pojawiają problemy. Zwisy, błędy w instalacji
chociażby Windy. Powody zazwyczaj (IMHO tak w 85%) dotyczą 'noname'
produkcji. Tak więc wybór myślącego użytkownika powinien być prosty:
kup dobrze i w miarę tanio a nie najtaniej kosztem jakości.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --