proszę o pomoc - samowyłączanie się monitora - LG F700P

Autor: Urko (aaub_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 21:50:31 MET

Witam na grupie. Piszę po raz pierwszy no i proszę o wyrozumiałość.
3 tyg temu kupiełm zestaw komp+monitor. do dziś wszystko OK.
Dziś zaczęły się samowyłączania się monitora w różnych odstępach czasowych,
raz na 10 min 20 min albo co 2 -3 a czasem co 1 min.
Monitor przechodzi w stand-by - dioda kontrolna z zielonej przechodzi na
pomarańczową ale raz była cały czas zielona a mimo to wygasił się.
Po poruszeniu myszką prawie zawsze od razu wracał do normy.
Rozdzielczość miałem ustawioną na 1152x864, po południu zmieniłem na
1024x768 wydawało mi się że pomogło ale NIE!
Nie amm ustawione wygaszacza ani wyłaczania monitora w opcjach zasilania,
wcześniej było zaznaczone aby po 20 min wyłaczał, ale on wyłączał kiedy
chciał.

Bardzo proszę o wszelakie wskazówki prostym językiem.
Z góry dziękuję.

--
Urko