Re: monitor LCD

Autor: Adam Samborski (samur_aj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 20:51:22 MET

Użytkownik "Mariusz Wdowiak" <mariusz_wdowiak_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:03121520285935_at_polnews.pl...

> Przymierzam się do zakupu nowej maszyny. Jej wykorzystanie będzie raczej
> biurowe (nie przewiduję gier), czasem będę chciał obejrzeć jakiś film na
DVD.
> I pytanie jest takie - czy monitor LCD jest wystarczający do obsługi
płynnego
> obrazu z płyty DVD?
>
> Spotkałem się z opinią, że obraz może się wyraźnie "wieszać", jeśli nie
wezmę
> monitora naprawdę z najwyższej półki. Mam na monitor do wydania jakieś
2400 zł,
> co wyznacza pewien poziom sprzętu.

Totalna bzdura
Kup Nec'a ja wybuliłem sie, ale jak bym miał kupowac jeszcze raz to bez
zastanowienia.
Kupilem Nec'a 1701 Black, obraz super nie ma sie do czego przyczepić, sam
duzo grywam i glądam Divixy a pozatym TV i nic podobnego nie zauażyłem