monitor LCD

Autor: Mariusz Wdowiak (mariusz_wdowiak_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 20:28:59 MET

Przymierzam się do zakupu nowej maszyny. Jej wykorzystanie będzie raczej
biurowe (nie przewiduję gier), czasem będę chciał obejrzeć jakiś film na DVD.
I pytanie jest takie - czy monitor LCD jest wystarczający do obsługi płynnego
obrazu z płyty DVD?

Spotkałem się z opinią, że obraz może się wyraźnie "wieszać", jeśli nie wezmę
monitora naprawdę z najwyższej półki. Mam na monitor do wydania jakieś 2400 zł,
co wyznacza pewien poziom sprzętu.

Poradźcie coś proszę.

Pozdrowienia,
Mariusz