Kablówka a zakłócenia na monitorze.

Autor: Lidka i Tadek (tadek13_at_bez_spamu.polbox.com)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 20:58:36 MET

Cześć.
Znalazłem w końcu przyczynę zakłóceń obrazu na monitorze i obrazie na TV z
TVOUT kompa. Nie wiem dlaczego mi to wcześniej umknęło... Wydawało mi się,
że tę możliwość sprawdziłem ale nie... Otóż to kablówka. Podłączenie mam
takie: z kompa obraz do wideo (SVHS->EURO), kablówka też do wideo. Z wideo
EURO do TV i antenowe do TV. Włączenie wideo przełącza od razu TV na odbiór
z EURO i dlatego tak mam. No i jakość lepsza. Odkryłem dziś, że odłączenie
wtyczki z kablówki przywraca obraz z kompa na TV i monitorze do stanu
pozwalającego na oglądanie czegokolwiek.
Pytanie: Co zrobić z "kablówką"? Porozmawiać z nimi czy czasem tak po prostu
jest, że są te zakłócenia? Może jakieś urządzenie filtrujące?

--
pozdrawiam
Tadek