Re: łzy wzruszenia...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 19:48:01 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 15 Dec 2003 08:15:31 +0100
is the real date, "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Powiedzmy ze na poczatku bylem za Toba w tej "dyskusji" bo Andrzej_K.
>potrolowal sobie dopieprzajac sie do nieznaczacych rzeczy ... Sam nawet nie
>zauwazylem ze niemasz delimetera ... jednak uparte przeciwstawianie sie
>zasadom jest juz takze trolowaniem ...

Nie przeciwstawiam sie tutaj zasadom, przeciwstawiam sie chamskiemu
pajacowi, ktory uwaza, ze zwrocenie komus uwagi nalezy poprzedzic
rzuceniem paru wyzwisk. Mnie tez nie w smak ten szum, ale wole lamac
zasady, niz ustepowac przed chamstwem. Kropka.

>Tak trudno zebys przed tym swoim pozdrawiam wpisal "-- " ?

Wcale nie trudno. Ale mam takie male zboczenie: lubie, kiedy sie mnie
grzecznie prosi, a nie po chamsku opieprza. Inna sprawa, ze jestem
obecny na tej grupie od 1997r, i do tej pory jakos nikomu nie
przeszkadzal brak delimitera w moich postach.

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.