Re: łzy wzruszenia...

Autor: Flashi (flashi_at__usun_to_pf.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 08:15:31 MET

Użytkownik "Tomasz Holdowanski" <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:m1tptvsdr68moqqr6n5uoqfup1136u885v_at_4ax.com...

> To po co piszesz? Wrzuc mnie lepiej do tego KF i przestan biadolic.
> Zawsze kiedy zaczyna sie rozkrecac fajny watek, zjawiaja sie tacy jak
> ty i Andy_K.

Powiedzmy ze na poczatku bylem za Toba w tej "dyskusji" bo Andrzej_K.
potrolowal sobie dopieprzajac sie do nieznaczacych rzeczy ... Sam nawet nie
zauwazylem ze niemasz delimetera ... jednak uparte przeciwstawianie sie
zasadom jest juz takze trolowaniem ...
Tak trudno zebys przed tym swoim pozdrawiam wpisal "-- " ?