Re: klawiataura kolor pomaranczowy

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 10:48:38 MET

"amorek" <amorek78_at_op.pl> wrote
> Tak myślałam, ale właśnie problem klawiszy :(

nie mam czasu teraz poszukac, ale wiem (widzialem na wlasne oczy), ze sa
takie
nakladki na klawisze. widzialem takie zestawy 5 kompletow roznych kolorow
za jakies 30 zl chyba... to sa takie nasadki plastikowe na klawisze.
byly tez pomaranczowe. mozna sobie pstrokata klwaiaturke zrobic, albo
wydzielic
kolorami bloki klawiszy...
obudowe pomaluj sprayem, a klawisze z tych nakladek, poszukaj w netku,
powinnas znalezc cos.

Pozdrawiam,
Janusz

--
Szukasz informacji, e-bookow?
A moze sam chcesz pisac i sprzedawac swoje e-booki?