Problem z dyskiem SATA

Autor: Wilq (matrixxs_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 10:56:35 MET

Problem przyjmuje następującą postać. Po uruchomieniu instalator podaje że
nie widzi dysku (MAXTOR 80GB oznaczenenie 6Y080M0) ani żadnej partycji.
Próbowałem juz wciskać F6 i instalować jakieś żeczy (opisane w FAQ'u na
stronie Gigabyte) z płytki dołączonej do płyty głownej (Gigabyte 7VT600 L)
ale nic to nie daje. Dysk jest juz podzielony na partycje. Wiem że muszę
podczas instalacji XP nacisnąć F6 i zainstalować sterowniki SATA aproblem z
tym że nie były dołączone do dysku i nigdzie nie moge ich znaleźć, nawet na
stronie Maxtor'a :((((
POMOCY!!!