Re: USB 2.0 na chipsetach Intela - czemu takie wolne?

Autor: Janusz Nowicki (nowickijNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 09:48:44 MET

Użytkownik "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć> napisał w wiadomości

> to wgraj infy intela? Moze pomoze :))

Mam najnowsze - zawsze je instaluję... Zresztą te inf-y nie zawerają
sterownika do USB2 - znajduje się on w sp4 do win2000.
Problem chyba polega na tym, że drivery zawarte w sp4 obsługują kontroler
USB2 w sposób 'standardowy' i przez to nie wykorzystują potencjalnych
możliwości kontrolerów zawartych w chipsetach Intela... (w przeciwieństwie
do sterowników VIA, które są dedykowane do kontrolerów VIA) - ale to tylko
domysły.