Re: Kupuje zestaw - prosze o opinie

Autor: Doodster (to.jest_at_zly.adres.spojrz.w.stopke.com)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 22:16:24 MET

"BartoszP" naskrobal:

> Nie chce optycznej. Mam taka w pracy i czasami kursor przeskakuje na druga
> strone ekranu.
> Jakis model Logitech'a.

Masz w pracy podkladke ze zdjeciem, obrazkiem? Jakies motywy sie powtarzaja
na zdjeciu?

Ja mam optycznego Logitecha (standard OEM z rolka) na jednolitej czarnej
podkladce. Na niczym innym nie pracowalo mi sie lepiej. Natomiast niejeden
raz juz zdarzylo mi sie, ze optyczna przeskakuje. Na kolorowej podkladce ze
zdjeciem/obrazkiem, wystarczy wtedy:
1. usunac podkladke :)
2. pracowac na blacie (z reguly jednokolorowym)
Mysz zaczyna pracowac poprawnie! :)

Pozdrawiam,
Doodster