Re: Problem z CDROMem

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz_at_spam.trap.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 16:30:49 MET

Jerz <pjerz_at_poczta.onet.pl> wrote:
> mam mala prosbe do osob bardziej obeznanych z tematem, posiadam naped LG
> CDRW GCE-8160B i zaobserwowalem bardzo niemila przypadlosc - po odczytaniu
> jakiejs plytki i wlozeniu nowej widac to co bylo na tej pierwszej... po
> prostu nie widac co jest na tej nowej plytce. Czasami pomaga kilkakrotne
> otworzenie napedu, jednak problem sie nasila.

To chyba nie problem z napedem tylko systemem - operacje na napedach sa buforowane i jesli
system mysli ze zawartosc bufora jest aktualna nie probuje nawet siegac do napedu.
Mialem cos podobnego z dyskietkami i win95 - jesli masz w95 sprobuj zainstalowac cos nowego.
Jesli nie - to nie wiem :(
GRG

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac