Hyundai Q910 czy LG E900B?

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 16:30:11 MET

Witam!
Czy ktos mial stycznosc z monitorem LG E900B? Zwracam uwage ze chodzi mi o
model E900B (z linii StudioWorks) a nie o F900B (Flatron). Z tego co
wyczytalem w sieci jest on na kineskopie FlatronEZ (nie tak juz idealnie
plaski) i parametry ma zblizone do 100zl drozszego Hyundai Q910. O Hyundayu
raczej opinie chodza nieprzychylne, a o tym modelu LG ktory wymieniłem
nigdzie nie ma opinii ani testow po polsku. Na co sie wiec zdecydowac? A
moze jakies inne modele? Moje wymagania to przekatna 19" i cena maksymalnie
okolice 900zl. _Nie_moge_ dolozyc 200-300zl i kupic sobie czegos lepszego,
wiec prosze sie powstrzymac z takimi komentarzami. Przepraszam rowniez z
gory wszystkich ktorzy zechca zaraz krzyczec ze to NTG, ale niestety
bardziej odpowiedniej grupy nie znam. :-P

--
Pozdrawiam,
Jakub Ziobro