Re: Na co zwracać uwagę przy kupowaniu karty graficznej?

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 14:29:06 MET

"latet" <no-spam_at_no-spam.pl> wrote:

> Na GF2 - naciskasz, przesuwa sie, puszczasz, nadal sie przesuwa,
> i musisz czekac, czekac, czekac, az przestanie - przy czym przesunie
> sie duzo dalej niz chciales. To bardzo irytujace.
> Na szczescie przesuwanie myszką działa OK.
>
> Powyzszy problem obserwowalem na roznych GF2, z roznymi sterami.

Ja to mialem swego czasu na TNT2M64, taki efekt pojawial sie przy jednej
konkretnej wartosci powiekszenia - sadzilem ze to niedorobka w programie.
Choc teraz sprawdzalem na GF4Ti i jest niby ok, ale tez system inny...

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ............ fingolfin(@)altair.eu.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..