Re: Jednym udostepniac innym nie???

Autor: soonic (soonic_at_op.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 14:20:41 MET

> Witam czy sa jakies programy, dzieki ktorym, moge przydzielic dostep do
> moich zasobow jedym osobom a innym nie?? Chodzi o to, ze chce caly czas
> udostepniac to co udostepniam z tym tylko, ze chce, zeby jedni nadal mogli
> tego korzystasc, inni natomiast (Ci ktorzy nic nie udostepniaja i ssaja na
> krzywca) nie. Sorry jestli ntg, pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc.

jabym zadal to pytanie na: pl.comp.networking lub zaleznie od systemu w
jakim chcesz to zrobic np. ms-news.pl.windows2000. Uzywam tego systemu i
zauwazylem ze w opcji 'Udostepnienie' w jednej z zakladek jest mozliwosc
wyboru grupy lub uzytkownika ktorzy moga miec dostep do twoich
udostepnionych danych. Nigdy tego nie probowalem wiec nie wiem jak to sie
dokladnie dziala/ustawia sie...

soonic