Re: modernizacja komputera

Autor: xmarcel (xmarcelx_at_blebleble.gazeta.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 13:42:50 MET

Użytkownik "Witiia" <KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja mam 57s5a, tylko że nie Pro i rev.1
> Powiem z ręką na sercu, że jest to najmniej problemowa płytą jaką
> widziałem i miałem. Mam tam grafike, tuner, muze i LAN, myszkę na USB i
> nie ma żadnych konfliktów przerwań.
> Już nie pamiętam kiedy widziałem niebieski ekran na tej płycie, co
> niestety zdarzało się częściej na sławnym BX'ie.

absolutnie Ci wierze!
problem w tym, ze kazda sztuka tej firmy jest inna.
jeden z moich kumpli ja ma i zero problemow, drugi z tego powodu kupil i
tylko blucha. po odpaleniu bardziej zaawansowanego programu niz edytor czy
przegladarka zaczynaja sie dziac rozne dziwne rzeczy. dodam, ze instalowane
sa poprawki do chipsetu, servispacki itp.
na tej grupie bardzo czesto sa posty dotyczace tych plyt.
reasumujac - mozesz uwazac sie za farciarza ;)
pozdro