Re: [OT] Skąd można załatwić dyski twarde o pojemności poniżej 40 MB

Autor: Przemek (nospam_at_nospam.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 12:26:26 MET

Użytkownik "Hudson Hawk" <hudson_at_poczta.pnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Tak, nie pomyliłem się - poniżej 40 MB. Robię sobie małe muzeum nośników
> danych.
> Jak ktoś by coś wiedział, to proszę o kontakt na maila na taki dziwny
adres
> gfhgfhfhg(at)o2.pl

Ja mam 5.25" 20Mb st-225
http://www.seagate.com/support/disc/specs/mfm/st225.html z interfejsem mfm
.Wyciagnalem go z jakiegos XT - dzialal do konca.
Z uwagi na znaczny pobor pradu uzywalem go jako obciazenie przy testowaniu
zasilaczy , niestety jakis czas temu padl (troche mu w tym pomoglem w czasie
pracy upadl jakis metalowy przedmiot na elektronike i zrobil zwarcie.)

pzdr