Re: NTFS>FAT32

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 04:20:56 MET

Użytkownik "Paweł" <pawelral_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> czy ma ktoś doswiadczenie jak może przekonwertwać partycje NTFS na
> FAT32. ? Szukłem troche na necie- ale nikt nie potrafi tego zrobić a
> jak już to proponuja Partision Magic 7 lub 8
> Probowałem obu.
> i pod win i pod dosem.

Może Paragon Partition Manager pomoże?

> NIestety wyskakuje w każdej sytuacji ten sam błąd.
> Wiem że ludzie kórzy probowali też tak samo- mieli podobne problemy.
> Generalnie wywala błąd, "dyski nie "demount" i teraz niewiem czy
> chodzi że sa niezamontowane czy nie odmontowane.
> Tak czy tak niewiem jak pod windowsem można odmontować dysk- Czy
> wogole coś takiego wystepuje-

Można - poleceniem mountvol.exe. Tyle że tutaj prawdopodobnie jest jakiś
problem z systemem plików, bo podejrzewam, że robiłeś to spod Windows
98, a ten system nie widzi NTFS więc i nie potrafi takiej partycji
"zablokować".

> Znam to tylko z linuxa.
> Wiec pisze taki komunikat- i tyle.
> Generalnei chodzi mi o odzyskanie danych które sa na pratycji NTFS_
> a mam zainstalowany win 98 który tego nie widzi.
> A moze jest program któr potrafi "zobaczyć " te NTFS-y spod 98 ?

Konsola odzyskiwania nie wystarczy? To poszukaj NTFS for Windows 98,
NTFSReader http://www.ntfs.com, albo Bart's PE Builder
http://www.nu2.nu/pebuilder/ .

--
M.