NTFS>FAT32

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 20:27:07 MET

czy ma ktoś doswiadczenie jak może przekonwertwać partycje NTFS na FAT32. ?
Szukłem troche na necie- ale nikt nie potrafi tego zrobić a jak już to
proponuja Partision Magic 7 lub 8
Probowałem obu.
i pod win i pod dosem.
NIestety wyskakuje w każdej sytuacji ten sam błąd.
Wiem że ludzie kórzy probowali też tak samo- mieli podobne problemy.
Generalnie wywala błąd, "dyski nie "demount" i teraz niewiem czy chodzi że
sa niezamontowane czy nie odmontowane.
Tak czy tak niewiem jak pod windowsem można odmontować dysk- Czy wogole coś
takiego wystepuje-
Znam to tylko z linuxa.
Wiec pisze taki komunikat- i tyle.
Generalnei chodzi mi o odzyskanie danych które sa na pratycji NTFS_ a mam
zainstalowany win 98 który tego nie widzi.
A moze jest program któr potrafi "zobaczyć " te NTFS-y spod 98 ?