Re: laptop - pytania???

Autor: soonic (soonic_at_op.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 12:00:03 MET

> Musisz kupić akie są- Co najwyżej mozesz wsadzieć RAMu wiecej
> dysk wiekszy
> - czasami procesor,
>
> ale tego nie robi sie normalnie tylko ewnrtualnie w serwisie ale wtedy
> pewnie tracisz gwarancje
> Jak chcesz mieć lepszy to poprostu kupujesz droższy.

to szkoda, bo np. wystarczy mi procek amd 1500-1800+ natomiast wolalbym
wsadzic 2x wiecej ramu. Jesli chodzi o dysk to tak samo-nie potrzebuje
duzego dysku. Nie potrzebne mi jest tez DVD ale zauwazylem ze combo to
standard.
To podobno jest TunerTv ale zew. (dobre i to), a co z dzwiekiem 5.1?
Przyznam ze nie widzialem jeszcze laptopa ani z tunerem ani z dzw. 5.1,
czyli jesli jest tam gdzies w swiecie jakis wyjatek to pewnie nowosc za
ktora trzeba narazie sporo zaplacic. a jesli chodzi o TvOut to faktycznie
chyba juz kazdy ma:)