Re: łzy wzruszenia...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 10:00:25 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 12 Dec 2003 10:04:02 +0000
(UTC) is the real date, schmielarz_at_uniprojekt.com.PL (Stanislaw
Chmielarz) has written something quite wise. But he wasn`t the one.

>NetWare 3.11 i bedzie super serwer plikow dla kiku osob ...

No pewnie i tak... Myslalem nawet o tym, tylko jest jeden problem: nie
ma dla kogo postawic czegos takiego. W promieniu dobrych kilkuset
metrow nie ma nikogo, z kim moznaby wpiac sie w siec...

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.