Re: CZARNA LISTA [bardzo długie]

Autor: MrRoger (mrroger_at_tenbit.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 02:52:01 MET

Uzytkownik lazik_s, legitymujący sie adresem e-mail
spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl napisał(a):

> Jest jak najbardziej na temat i do tego najkrócej jak można, żeby
> każdy wiedział co było/jest nie tak. Nie zamierzam tłumaczyć każdemy z
> osobna dlaczego?/za co?. W tej kwestii jest to kompletna lista.

Jeśli Twoim zdaniem lista ta jest jak najbardziej dotycząca tematu grupy
(pl.comp.pecet) to ja chyba jeestem księdzem.
Stwórz grupę- czarna lista i tam pchaj to do woli, kto będzie chciał czytac
i płacic to odbierze i zapłaci, a reszta niech ie cierpi za darmo.
NA TYM KOŃCZĘ DYSKUSJĘ (MSZ- nie masz racji, ja sie juz nieudzielam bo gadać
z <...> nie ma po co i oczym.)
PS: Jeśli naprawde chcesz cos zrobić dla grupy- to raz w tygodniu możesz
umieszczać FAQ w takiej formie jak Twoja czarna lista zawierający odpowiedzi
na najczęściej zadawane pytania i te trudniejsze. Spotkałem taki sposób
archiwizacji (oprócz oczywiście archiwum, równiez jest) na wielu grupach i
muszę powiedzieć, że jest to bardzo dobre rozwiązanie.

--
Pzdrv
Roger