Do lazik_s ' a

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 12:43:13 MET

Koleś, zdajesz sobie sprawę z tego, ze oprócz jakiejś popieprzonej listy
tych którzy mają źle skonfigurowany czytnik nic dobrego tu nie wniosłeś?
  Gałąź odpowiedzi do twojej wiadomości rośnie zwykle w zastraszajacym
tempie, a mnie delikatnie mówiąć wkur*** jak mi się codziennie pojawia
po 500 postów i je muszę przejrzeć. Na ciebie już sobie filtr założyłem.

Owszem, nalezy tępić tych, którzy nie stosują się do netykiety, ale
zwykle robią to ci, którzy odpowiadają na ich posty, więc twoje
działania są nie wiem - próbą zaistnienia na grupie?! Jak nie umiesz
doradzić tym, co mają problemy, to siedź cichutko i nie zapychaj grupy
pierdołami...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840