Re: CZARNA LISTA [bardzo długie]

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 02:33:15 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w piątek wieczorem, xmarcel napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> za kogo Ty sie masz? jestes najwiekszym trolem tej grupy, wysylajac
> tone makulatury nieszanujesz czasu i pieniedzy modemowcow.

Jestem modemowcem i jak dla mnie to Ty swoimi za długimi liniami nie
szanujesz czasu innych grupowiczów. Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak
odpowiadając na twoje posty terzba cytaty ciąć by w miarę były
przejrzyste i czytelne. Nikt głupi nie wymyślił zawijania wiersza po
odpowiedniej ilości znaków. Wszystko jest dla ułatwienia komunikacji.
Tylko leniuchy mają gdzieś pewne zasady. Chcą być tylko pasożytami i
dla nich liczy się tylko odpowiedź na zadane pytanie, a przy tym brak
szacunku dla ewentualnego odpowiadającego.

> a juz wogole nierozumiem kto dal Ci mandat do merytorycznej oceny
> postow, bo chyba nie grupowicze. jeszcze niczym sie tu nie
> wykazales!!!

Chyba taka forma jest lepsza niż odpowiedni skrypt generujący dla
każdego pisującego na grupę odpowiedzi w stylu: NTG, popraw delimiter,
przycinaj wiersze itd. Wyobraź sobie co się robi wtedy za bałagan. A
tak wszystko jest w jednym miejscu. Grupowicze mogą napisać na priv
lub inną grupę dyskusyjną w celu zapoznania się z problemem i jego
poprawienia.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --