Re: CZARNA LISTA [bardzo długie]

Autor: MrRoger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 23:59:41 MET

STARY WŁĄCZYŁEM CAPS_LOCKA ŻEBY NA CIEBIE POKRZYCZEĆ. UWAZASZ SIE ZA
ZNAJACEGO NETYKIETE?

TO JUZ CI POJADE:

1. Pisze sie krótko i na temat
2. Jeśli masz wolny czas to spożytkuj go na pomoc ludziom, a nie pierdoły.
Grupy sa po to by nauczać i pomagać a nie zatruwać życie innym.
3. Jeśli byś niewiedzał Twój post łamie zasady w co drugim punkcie. Co
niektórzy z NAS uzywają modemów i płacą za każdy bit pobierany z sieci, a
Twój post do d*** im sie przyda
4. Poszukaj sobie zasad powieś nad łóżkiem i odezwij się za dwa tygodnie.
5. Dodałes mnie do jakiejś czarnej listy choć tego sobie nie zyczyłem, nawet
nie raczyłeś poinformować.
6. Mój post nadaje się równie dobrze tutaj- może ten restart był powodowany
konfliktem sprzętowym, może uszkodzonym RAMem lub słabym zasilaczem.

7. NAJWAŻNIEJSZE- oszczędź modemowcom pieniędzy i wycofaj(anuluj wiadomość)
jak nie wiesz jak to sie robi to klikaj jeśli masz OE MENU wiadomość -->
anuluj wiadomość

NAPRAWDE BĘDĄ CI WDZIĘCZNI, może nawet Cię polubią

--
MrRoger