karta graficzna zniknęła

Autor: von Jo (no.spam.please-vjo_at_poczta.onet.pl.fuckers!)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 21:58:38 MET

dość osobliwy problem - muszę przyznać ;)
system to XP, karta to GeForce MX400 reszta IMO nieistotna
wszystko działało pięknie do momentu zamieszania związanego z
"przerzuceniem" systemu na inny dysk, reinstalki XP (nadinstalowanie) i
instalacji 98 na innej partycji w tzw. międzyczasie.
Dodam od razu, że na 98 karta działa w porządku (więc jest sprawna).
Na XP natomiast wcięło ją po prostu. We właściwościach ekranu jest:
Monitor domyślny na: i tutaj już nic więcej ;).
Instalacja sterowników od Nvidii kończy się tym samym - czyli niczym
(najnowsze 53.03 i 29.42). Próbowałem Detonator RIP ~ detonator
destroyer. Próba zainstalowania standart VGA spełza na niczym, bo w
systemie są tylko sterowniki do paru ATI (!) - przynajmniej takie widać
na liście. Po wskazaniu .inf sterowników Nvidii nie pokazuje zgodnych
urządzeń (a reszty nie da się w XP AFAIK pokazać).
Czy ktoś ma może pomysł co by z tym zrobić, bo moja inwencja raczej się
wyczerpała ?

pozdrawiam i z góry dziękuję (:

--
Jonek