Re: Abit KT7A RAID

Autor: Przemo (spam_at_spam.net)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 21:47:45 MET

siemka

Pawel K. wrote:
> Witam
> Jesli jestes posiadaczem lub byles
byłem

> napisz co o niej myslisz, na jakim procku sziedziales
Athlon 1800+ (Palomimo)
niestety czasami miałem problemy z wystartowaniem kompa

> jakie ustawienia w biosie.
a to zależy jakie masz pamięci i inne podzespoły w kompie ;-]

ja miałem Infineony
i można powiedzieć że jechałem na najbardziej wyżyłowanych opcjach

> Ja rownies mam ta plyty i nie zamenie sie na zadna inna!!!
ja zamieniłem na Shuttla AN35N Ultra

no i teraz mam procka Barton 2500+ (@3200+)

> Plyta jest naprawde wydajna,
jak na swoje czasy faktycznie była wydajna

> chodz chcialbym wycisnac jeczsze z niej wiecej :-)
> Jesli znasz jakies triki w biosie ktore pomoga
> poprawic wydajnosc to rowniez napisz.
zagadaj przez Tlena
mój ID: prmb

pozdro