Re: Abit KT7A RAID

Autor: Paweł 999 (plumin_at_antyspam.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 19:23:45 MET

> Witam
> Jesli jestes posiadaczem lub byles napisz co o niej myslisz, na jakim
procku
> sziedziales jakie ustawienia w biosie. Ja rownies mam ta plyty i nie
zamenie
> sie na zadna inna!!! Plyta jest naprawde wydajna, chodz chcialbym wycisnac
> jeczsze z niej wiecej :-) Jesli znasz jakies triki w biosie ktore pomoga
> poprawic wydajnosc to rowniez napisz.

Witam
Podepnę się pod posta.
Mam taką płytkę v 1.0 i postawionego na niej Athlona 850 mhz - problem (może
to nie problem) jest taki, że jak wgram najnowszy BIOS to procek dostaje
dużego kopa i ogólnie sprzęt jest wydajniejszy ale wszystko nawet w stanie
bezczynności chodzi na maxa ( łącznie z wentylem) no i temperatura dość
wysoka. Po wgraniu starszego Biosu tj. v6.00PG (2001/05/11) wszystko wraca
do normy. O co chodzi?
Może Ktoś podpowie.

Pozdr.
Paweł W.